Spuiten en slikken: 'ageplay'

Ares

Forumleiding
Ik vond dit ook een erg mooie aflevering. Je proeft een soort oprechte interesse.

Niks ten nadele van alle andere documentaires/presentaties, maar vaak zie je dat het een beetje een freak show is.

Dit is erg respectvol gemaakt. Mocht een buitenstaander ooit erachter komen dat ik ook iets met ageplay heb, zou ik denk ik wel dit filmpje door kunnen sturen om diegene een beetje een beeld te geven van wat het inhoudt.

Berth

Gewaardeerd lid
maar vaak zie je dat het een beetje een freak show is.

Dit is erg respectvol gemaakt. Mocht een buitenstaander ooit erachter komen dat ik ook iets met ageplay heb, zou ik denk ik wel dit filmpje door kunnen sturen om diegene een beetje een beeld te geven van wat het inhoudt.

Denk dat de reden ervan is dat het zo open en respectvol is gemaakt.
Vele van ons Nederlanders zijn volgens mij te nuchter en down to earth
om er een freakshow van te maken. In bijvoorbeeld de VS wil men veel meer sensatie TV
maken ( kan niet groter / gekker ). Hier is het echt meer van,,, ja gewoon je ding doen en meer niet.

Neemt niet weg dat er ook hier allicht zullen zijn die ook
niet vies zijn om er een freakshow van te maken,, maar ieder zijn ding, mag je van mij.
Blijf gewoon je zelf als je dat leuk vind zo te willen doen. (y)

Pika-brat

Forum gebruiker
Het leek me waardevol voor mezelf, en potentieel andere mensen die hier nog een beetje mee worstelen, om ook een ander perspectief op deze mini-docu te plaatsen:

Ik ben jaloers op jullie.

Ik ben dit filmpje nu al best een aantal keren tegen gekomen op verschillende fora, en kon me er tot nu toe nog niet toe zetten om meer dan 10 seconden te kijken, uit een gevoel van schaamte. Het idee van "wat zouden anderen van mij vinden als ze dit zouden associeren met mij?". Ik heb me er nu eindelijk toe kunnen zetten om het helemaal te kijken.

Het is inderdaad respectvol en oprecht gemaakt, geen freakshow praktijken. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht. Toch vond ik het alsnog erg moeilijk om naar te kijken. De gordijnen gingen zelfs even dicht uit angst dat de achterburen misschien met een verrekijker op mijn monitor zouden kijken. En ik denk dat dat het verschil is tussen mij en anderen die hier tot nu toe op gereageerd hebben; jullie hebben dit al een plek kunnen geven voor jezelf.

Als mijn vriend dit zou tegen komen, die weet dat ik 'wel wat heb met abdl', zou ik waarschijnlijk wegrennen terwijl hij het keek xD of door de grond zakken ofzo, en volgens mij zit de kruipruimte hier vol met spinnen. Ik vraag me af of bij meer mensen zo'n gevoel naar boven komt..

Ik bedoel hiermee niks ten nadele van spuiten en slikken, of de mensen die meededen of wat dan ook. Ik heb er niks dan respect voor en vind dat het heel mooi gedaan is. Het is alleen voor mij wel een beetje een spiegel die omhoog gehouden wordt, waar ik nog niet zeker van weet of ik daar in durf te kijken. Ik denk wel dat het sowieso een goed beeld geeft voor mensen die er nooit van gehoord hadden, of alleen vage geruchten hebben gebeurd ofzo. Goede zaak dat het gemaakt is :)

Bovenaan Onderaan