Save Express

Kruimeltje

Forumleiding
Heb zelf geen ervaring met Save, maar weet wel dat Save Express over het algemeen goedkoper is dan de webshops puur gericht op de ABDL-markt.
Verzend Save eigenlijk ook naar PostNL of andere afhaalpunten?

De AB-DL shop heeft het voordeel dat deze webshop ook vrolijke luiers en andere zaken als rompertjes en spenen aanbieden.
Wat betreft je punt over prijzen exclusief BTW heb je gelijk. Dit mag alleen als een webshop exclusief aan bedrijven verkoopt (B2B). Wanneer ook particuliere comsumenten de mogelijkheid hebben om te bestellen, dient er (ook) een inclusief BTW prijs getoond te worden.
Een voordeel van webshops met als doelgroep ABDL is wel dat deze een optie hebben om het pakket naar een afhaalpunt te versturen.

Marcel

Gewaardeerd lid
Ja save heeft juist ook allerlei andere dingen zoals speentjes en rompertjes en printluiers. Ik weet niet of ze naar een parcelshop versturen maar ga daar wel vanuit. Ik kan het gelukkig gewoon thuis laten bezorgen.

Ares

Forumleiding
Is inderdaad véél goedkoper, vooral als je wat meer kunt bestellen. Zelf heb ik het probleem dat ik niet zoveel in 1x kan bestellen (niet genoeg opbergruimte). En daarnaast is het voor mij verreweg het meest handig als ik mijn bestelling naar een PostNL afhaalpunt kan laten bezorgen.

Marcel

Gewaardeerd lid
Maar vandaag ben ik gezellig naar Schaik geweest en heb 5 grote dozen vol met alleen maar luiers in open verpakkingen gekocht maat M en alleen de mooiste en de dikste voor een heel mooi prijsje :)
Daarnaast ook nog 2 kleine doosjes gevuld met losse luiers die gratis weg mochten en strikslips en plasticbroekjes. Morgen van 12 tot 15 uur is er ook nog mogelijkheid om luiers goedkoop te kopen.

Sm-ile

Event organisator
Hallo Allemaal,

Ik ben Spargo25 hhihhii.

@max Ja dat ben ik idd. En ja ik ben hier nog mee bezig, maar in verband met corona is dit helaas wat op de achtergrond gekomen. Ik ben mede eigenaar van Big 4 Little ja.

Ik ben idd ook al een geruime tijd bezig in ons wereldje. Ben bij veel meetings geweest waaronder CBB, Schaaps hut, Pads and little en Place de nue

Maar de AB Speeltuin die gaat er komen dat zeker. Volgend jaar gaat hier meer van bekend worden. Verder ben ik momenteel als het kan bezig om meeting op te gaan zetten. Uiteraard zal ik de andere niet in de weg zitten maar ik wil er mee meer een grotere keuze maken voor iedereen. Plus dat mijn bedoeling is dat iedereen er heen kan komen. Idee is een soort van Pop up meeting te doen.

Daar later meer over. Ik zal jullie hier daar zeker als eerst van op de hoogte stellen.

Uiteraard mogen jullie altijd een PM sturen.

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Gewaardeerd lid
Ik heb zonet ook besteld op Save Express, zij het wel per ongeluk zonder überhaupt te weten hoe het hele concept eerst in elkaar zat, aangezien de site er niet altijd even duidelijk uit ziet wat betreft beschrijving van details en dergelijke.
Ik bevestigde blijkbaar een bestelling die ik niet eens serieus maakte, schrok me er wel eerst helemaal lam door en had eerst echt zoiets van "shit, paniek, etc.!" 😨🥶, en wist bovendien niet of je van een Nederlandse rekening ook naar een Duitse rekening over kon maken, maar gelukkig was Google zo aardig om mij hierbij te helpen, en weet ik nu dat ik via mijn bank blijkbaar ook gewoon easy peasy lemon squeezy naar een Duits rekeningnummer over kan maken, zij het wel zonder iDeal (oftewel hetgeen dat ik standaard gewend ben) maar met een rekening die ik dan in de mail had gekregen.
Nu kijken of ze me dadelijk een bevestigingsmail sturen dat ze de betaling hebben ontvangen (ik heb de omschrijving er ook bij gezet, maar geen idee of dit zin heeft of niet), en dan maar kijken hoe lang het duurt voordat het pakket binnen is. Het betreft twee rompers die ik er leuk uit vond zien, en ik ben ergens wel benieuwd! 😅😂

-Sayori het nerveuze wrak

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Gewaardeerd lid
Ik heb zonet ook besteld op Save Express, zij het wel per ongeluk zonder überhaupt te weten hoe het hele concept eerst in elkaar zat, aangezien de site er niet altijd even duidelijk uit ziet wat betreft beschrijving van details en dergelijke.
Ik bevestigde blijkbaar een bestelling die ik niet eens serieus maakte, schrok me er wel eerst helemaal lam door en had eerst echt zoiets van "shit, paniek, etc.!" 😨🥶, en wist bovendien niet of je van een Nederlandse rekening ook naar een Duitse rekening over kon maken, maar gelukkig was Google zo aardig om mij hierbij te helpen, en weet ik nu dat ik via mijn bank blijkbaar ook gewoon easy peasy lemon squeezy naar een Duits rekeningnummer over kan maken, zij het wel zonder iDeal (oftewel hetgeen dat ik standaard gewend ben) maar met een rekening die ik dan in de mail had gekregen.
Nu kijken of ze me dadelijk een bevestigingsmail sturen dat ze de betaling hebben ontvangen (ik heb de omschrijving er ook bij gezet, maar geen idee of dit zin heeft of niet), en dan maar kijken hoe lang het duurt voordat het pakket binnen is. Het betreft twee rompers die ik er leuk uit vond zien, en ik ben ergens wel benieuwd! 😅😂

-Sayori het nerveuze wrak
Update: inmiddels is de bestelling (sneller dan ik verwachtte zelfs!) aangekomen, en nog succesvol ook aangezien de rompers zowel het correcte patroon als de correcte maat hadden! Ik zit bij deze dus te overwegen om eens een subsequente bestelling bij Save te doen 🤩

-Sayori

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan Onderaan