Ik heb zonet ook besteld op Save Express, zij het wel per ongeluk zonder überhaupt te weten hoe het hele concept eerst in elkaar zat, aangezien de site er niet altijd even duidelijk uit ziet wat betreft beschrijving van details en dergelijke.
Ik bevestigde blijkbaar een bestelling die ik niet eens serieus maakte, schrok me er wel eerst helemaal lam door en had eerst echt zoiets van "shit, paniek, etc.!"

, en wist bovendien niet of je van een Nederlandse rekening ook naar een Duitse rekening over kon maken, maar gelukkig was Google zo aardig om mij hierbij te helpen, en weet ik nu dat ik via mijn bank blijkbaar ook gewoon
easy peasy lemon squeezy naar een Duits rekeningnummer over kan maken, zij het wel zonder iDeal (oftewel hetgeen dat ik standaard gewend ben) maar met een rekening die ik dan in de mail had gekregen.
Nu kijken of ze me dadelijk een bevestigingsmail sturen dat ze de betaling hebben ontvangen (ik heb de omschrijving er ook bij gezet, maar geen idee of dit zin heeft of niet), en dan maar kijken hoe lang het duurt voordat het pakket binnen is. Het betreft twee rompers die ik er leuk uit vond zien, en ik ben ergens wel benieuwd!

-Sayori het nerveuze wrak