Luiers voor/ in 2022

Berth

Gewaardeerd lid
Het hoe en wat je hoopt te gaan zien voor / op luiergebied in 2022.

Zelf hoop ik op een paar misschien weer aparte dingen als de meeste hier maar toch:
*) Een leuke, mooie, niet al te dikke cotton-feel printed luier ( eventueel in small uitvoering ).
*) Dat Drynites met een echte XL / een tweede "teen" maat gaat komen.
*) Dat er een inco fabrikant ook met een 3 banen absorptie gaat komen.

Eefjuh

❤️Eefje💦kinderluier met Zwitsal❤️
Gewaardeerd lid
Het hoe en wat je hoopt te gaan zien voor / op luiergebied in 2022.

Zelf hoop ik op een paar misschien weer aparte dingen als de meeste hier maar toch:
*) Een leuke, mooie, niet al te dikke cotton-feel printed luier ( eventueel in small uitvoering ).
*) Dat Drynites met een echte XL / een tweede "teen" maat gaat komen.
*) Dat er een inco fabrikant ook met een 3 banen absorptie gaat komen.
Oww, Kruidvat maat 8 is voor 25 tot 65+ kilo. Het is alweer even geleden dat ik de grootste drynites had maar ik dacht dat die wat kleiner zijn. En ik vind dat onderbroek printje erop echt niet kiddy. Dus koop ik Kruidvat maat 8 🥰 ook al zit daar geen printje op. Bij mij in het dorp hebben ze nu ook maat8 en ik had een keer online kinderluiers en Zwitsal bestelt en in de winkel afgehaald en toen stond de verkoopster verbaasd op de sticker op de doos te kijken, en toen ik thuis kwam zag ik dat op de sticker staat dat er kinderluiers en Zwitsal in de doos zitten!🤭 Dus die ene weet t al en ik heb vandaag en gisteren lekker lang bij die luiers rondgehangen en ik hoop dat ze me gewoon er op aanspreken!! Zo van kan ik je helpen?😃🥰 Dan ga ik lekkerr eerlijk zijnnnnn!!😊💓💓🥰🥰

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Gewaardeerd lid
Ik hoop zelf dat er meer ABDL-luiers met een cotton-feel buitenkant komen, want ik ben lang niet de enige die jeuk en pijn krijgt van plastic buitenkanten.
Ze komen er wel langzamerhand merk ik, want ABU heeft nu in de VS al de Little Kings en AlphaGatorZ, die beiden cotton-feel zijn, én ook nog eens meer dan twee keer zoveel vocht (zo'n 6750ml) opnemen als de gemiddelde cotton-feel luier! Hopelijk komen deze ook snel naar Europa, ik vind ze er ook echt leuk uitzien, ze hebben namelijk dezelfde esthetiek als de Pampers van laatste tijd 🤩 dus ja men kan zeggen dat ik dan eindelijk weer in Pampers pas op deze manier 🤭

-Sayori

Berth

Gewaardeerd lid
Om nu gelijk weer een 6000+ absorptie luier te zien hoeft ook weer niet.
Maar een leuke wat meer discrete cotton-feel ( eventueel bedrukt ), zou
wel een leuke toevoeging zijn aan de luier wereld..

Marcel

Gewaardeerd lid
Om nu gelijk weer een 6000+ absorptie luier te zien hoeft ook weer niet.
Maar een leuke wat meer discrete cotton-feel ( eventueel bedrukt ), zou
wel een leuke toevoeging zijn aan de luier wereld..
Ik heb de Camelot die zouden zelf 7000 moeten kunnen maar ja dat blijft iso. Bij 2 tot 2,5 liter gaan ze echt wel doorlekken zelfs met een strikslip erover. Toch een fijne luier.

Marcel

Gewaardeerd lid
Maar goed, luiers voor 2022, ergens hoop ik op een leuke en lieve vriendin die ook wel iets met luiers heeft en dat we samen leuke dingen kunnen doen, maar ja, ben bang dat hem dat toch niet gaat worden hihi.

Bovenaan Onderaan