Berth
Gewaardeerd lid
Eigenlijk weet iedereen dat de perfecte luier niet bestaat.
Maar daarom toch eens een kleine peiling:
Waar en wat een perfecte luier aan voldoen kan/ moet.
Om hem toch perfect te maken.
Bij deze start ik:
Uiterlijk: Wit met een bedrukte tape zone waar de kaartsymbolen Harten - ruiten - klaveren - schoppen op staan.
Dikte: Semi discreet. Wel onzichtbaar te dragen, maar ook niet flinter dun.
Plakkers: 2 Elastische plakkers met klittenband ( 1 aan elke zijde van de luier.
Matriaal: Dan ga ik toch voor Cotton-feel of Hybride ( plastic met ademende plakkers )
Opname: 3500ml tot 4000ml
Eigenschappen 1): 3-Banen absorptie, verzorgende lotion in de luier om uitslag tegen te gaan.
Eigenschappen 2): Elastische band aan voor en achterkant. Door supersnelle opname en perfecte pasvorm
zullen antilekrandjes niet meer nodig zijn.
Bijzonderheden: Een betere overlapping in de verhoudingen die staat tot Leeftijd / gewichten en omvang.
Waardoor er een betere overstap gemaakt kan worden tussen de grootste baby en de kleinste voor volwassenen.
Wat niet ten koste mag gaan van absorptie en draagcomfort.
Maar daarom toch eens een kleine peiling:
Waar en wat een perfecte luier aan voldoen kan/ moet.
Om hem toch perfect te maken.
Bij deze start ik:
Uiterlijk: Wit met een bedrukte tape zone waar de kaartsymbolen Harten - ruiten - klaveren - schoppen op staan.
Dikte: Semi discreet. Wel onzichtbaar te dragen, maar ook niet flinter dun.
Plakkers: 2 Elastische plakkers met klittenband ( 1 aan elke zijde van de luier.
Matriaal: Dan ga ik toch voor Cotton-feel of Hybride ( plastic met ademende plakkers )
Opname: 3500ml tot 4000ml
Eigenschappen 1): 3-Banen absorptie, verzorgende lotion in de luier om uitslag tegen te gaan.
Eigenschappen 2): Elastische band aan voor en achterkant. Door supersnelle opname en perfecte pasvorm
zullen antilekrandjes niet meer nodig zijn.
Bijzonderheden: Een betere overlapping in de verhoudingen die staat tot Leeftijd / gewichten en omvang.
Waardoor er een betere overstap gemaakt kan worden tussen de grootste baby en de kleinste voor volwassenen.
Wat niet ten koste mag gaan van absorptie en draagcomfort.