Wetdiaperguy
Forum gebruiker
Hoi allemaal. Zoals bekend zijn er vanwege Corona al een tijd geen meetings geweest wat ik erg mis. Weet iemand of de meetings in Amsterdam en Den Haag weer terug gaan komen?
De aankondigingen zijn gedaan door Spargo25, die al eerder met variationplay.eu kwam, dus wellicht dat die meetings daarvan zullen zijn.Heb geen fetlife ( ben er wel even op geweest maar beviel niet ).
Maar misschien idee om die info op het forum te delen.
Kunnen we met zijn alle kijken of er meer interesse voor is..
Dus voor zij die 's weekends naar de Pets, Littles & ABDL Playground gaan, Spargo25 zal daar dus aanwezig zijn als je hem zou willen ontmoeten en wellicht naar details wilt vragen over die meeting. (Ik zelf ben helaas niet hiertoe in staat aangezien ik nog geen rijbewijs en auto heb om legaal mee naar Oostham te rijden, wat te ver afgelegen voor me ligt.)23 oktober 2021:
Hey jullie,
We zijn een nieuwe meeting aan het opzetten. Een.... Nee twee zelfs.
Een alleen AB gerichte meeting en een alleen DL gerichte meeting.
We hebben ook al een locatie en die kunnen we goed gebruiken naar hoe wij het graag willen.
Natuurlijk alle discretie die wij graag willen.
Nu we eindelijk weer eens mogen gaan organiseren willen wij deze kans met beide handen aanpakken.
Heb jij leuke ideeën laat het ons dan weten dan gaan we hier mee aan de slag. De eerste meeting zal in de eerste week van december plaats moeten gaan vinden. Wij willen weten op welke dag dit het beste uitkomt voor jullie allemaal. Vrijdag, Zaterdag of Zondag Avond van 18:00uur tot 24:00/1:00 uur. Laat het ons weten en laat ons ook jullie ideeën voor een van deze meetings weten zo dat wij daar mee aan de slag kunnen.
Wij hopen jullie snel te zien.
Meer info volgt zeer snel.
De meeting zou in de buurt van Utrecht zijn in een Privé Café.
Het zal met inschrijving werken omdat er een beperkte aantal bezoekers aantal is. we zullend dit z.s.m. met jullie communiceren.
27 februari 2022:
Hallo allemaal!!
Eindelijk is het zo ver. Na lang wachten en zoeken is het ons gelukt om eindelijk een meeting nu te kunnen gaan starten.
Hoe en wat?
We zijn van plan om eind maart een meeting te plannen. Dat word dan de ABDL Versie. Dit eerst omdat we elkaar allemaal gemist hebben. Dan zullen we in midden April een AB Meeting hebben en dan eind April de DL Meeting.
De datum van deze meetings zullen we volgende week bekend gaan maken.
Ook hoe jullie kunnen reserveren of je aan kunnen melden. Ja we werken wel met een aanmelding omdat wij dan een beeld krijgen hoeveel mensen er gaan komen. Voor ons om dat het de eerste meeting is heel fijn om te weten.
Leuke iedeen voor deze dagen stuur ze gewoon lekker door dan kunnen wij er iets leuks van maken voor elkaar. Ik weet dat er veel nieuwe onder ons zijn en die wellicht drempel vrees hebben. Geen probleem dat begrijpen we heel goed. Op de meeting dag zelf zal ik @Sm-ile er zijn of @AB_Gamer. Wij helpen je deze avond door en kunne al jullie vragen beandwoorden.
Op deze dag zullen we ook met producten uit onze webshop er staan. Dus wil je nog wat kopen voor je verzameling kan dat zeker. Ook zitten we te denken aan een kleine ruilbeurs te gaan doen. Dus heb je nog abdl spullen liggen die je niet meer gebruikt neem ze mee dan kunnen we kijken wat we voor iets moois er voor terug kunnen gaan doen.
Aan de deur kun je ook gewoon een entree betalen.
Verdere info geven we volgende week. We zijn blij dat we eindelijk wat kunnen gaan doen.
Voor iedereen alvast een dikke knuffel en als je vragen hebt stuur gewoon een DM.
Knuffel,
@Sm-ile
9 maart 2022:
Komende zaterdag ga ik naar Pets and little in belgie. Voor de gene die het leuk vinden kunnen me daar ontmoeten.
Voor onze meeting deze krijgen we deze week data voor door dit zal in April zijn de eerste meeting. We zijn al druk met de voor bereiding bezig en jullie kunnen vanaf volgende week gaan aanmelden via onze speciale landing pagina. We hopen jullie snel weer te zien.
Ik zou het leuk vinden als het lukt en er een goede meeting uit voort komt. Bij variationplay.eu werden destijds ook allemaal beloften gedaan over tijdslijnen en locaties en dergelijke, maar het is nooit van de grond gekomen zover mij bekend. Ik wil dan ook de verwachting temperen dat het mogelijk ook níét lukt. Vooralsnog zijn er in dat fetlife topic geen concrete datums genoemd en zijn de momenten die wel genoemd zijn steeds niet gehaald.De aankondigingen zijn gedaan door Spargo25, die al eerder met variationplay.eu kwam, dus wellicht dat die meetings daarvan zullen zijn.
Geen probleem!Ik kan helaas niet dit weekend :-(. Mochten jullie nieuwe meetings zien op fetlife, kunnen jullie het dan hier posten?![]()