Ervaringen Little4big

Marcel

Gewaardeerd lid
Ik bestel vaak luiers bij Diaper-Minister en FranceABDL (beide gevestigd in Frankrijk). Uitstekende ervaringen mee. Binnen 3 dagen geleverd.
Ik denk dat ik binnen kort maar eens wat ga bestellen bij diaper minister aangezien ik al meer dan een maand zit te wacht op mijn bestelling van big4little. Ik denk dat dit zinkend schip het niet gaat redden en probeert via donaties aan geld te komen.

Mickey

Forum gebruiker
Je bedoeld big4little.eu. Little4big is een andere webshop :).

Ik deel je zorgen maar hoop wel dat ze het redden. De idee-en die ze hebben zijn goed. En meer shops geeft ook meer om te kiezen. Vooral als een shop artikelen heeft die je elders niet kunt vinden. Dat laatste is volgens mij iets waar deze shop erg mee bezig is om dingen te vinden om zich te onderscheiden.

Volgens mij hebben ze op de website momenteel alleen nog de artikelen die op voorraad zijn geadverteerd. Voorheen kon je ook dingen bestellen die niet op voorraad zijn en ik denk dat dat heel erg opbreekt en lange wachttijden veroorzaakt. Als ze de tijd hebben zal dat denk ik wel een deel van de problemen oplossen.

BadABDL

Forum gebruiker
Mijn eerste bestelling bij Big4Little was tevens de laatste. Na een maand was mijn bestelling nog niet geleverd en heb ik contact opgenomen met de eigenaar. Die deed er nogal luchtig over en een tweede e-mail volgde. Uiteindelijk is de bestelling wel geleverd doch incompleet.
Het blijkt een kleine onderneming te zijn die niet de capaciteit heeft om grote (of grote hoeveelheid) bestellingen af te handelen.
Ik ga er niet meer mee in zee.

Marcel

Gewaardeerd lid
Je bedoeld big4little.eu. Little4big is een andere webshop :).

Ik deel je zorgen maar hoop wel dat ze het redden. De idee-en die ze hebben zijn goed. En meer shops geeft ook meer om te kiezen. Vooral als een shop artikelen heeft die je elders niet kunt vinden. Dat laatste is volgens mij iets waar deze shop erg mee bezig is om dingen te vinden om zich te onderscheiden.

Volgens mij hebben ze op de website momenteel alleen nog de artikelen die op voorraad zijn geadverteerd. Voorheen kon je ook dingen bestellen die niet op voorraad zijn en ik denk dat dat heel erg opbreekt en lange wachttijden veroorzaakt. Als ze de tijd hebben zal dat denk ik wel een deel van de problemen oplossen.
Uiteraard hoop ik ook dat ze het redden, maar zeg dan gewoon eerlijk waar het op slaat. Dat heeft hij nu ook uitgelegd in de mailing maar als ik vraag of er wat bekend is over mijn bestelling van een maand geleden en er wordt gezegd dat het vrijwel zeker volgende week dinsdag de deur uitgaat en we inmiddels alweer 2 weken verder zijn , zeg dan niks want dan ga ik elders shoppen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan