Crèche Bébé (CBB)

Kruimeltje

Forumleiding
Helaas is Club Ron, waar Crèche Bébé (CBB) werd gehouden, gestopt.

Voor CBB betekent dit dat er een nieuwe locatie gezocht zal moeten worden. Nu met de perikelen rondom het coronavirus heeft dit geen haast, maar zal dit wellicht ook extra uitdaging teweegbrengen voor het vinden van een nieuwe plek.

Heb je meer informatie over de huidige stand van CBB, laat het weten in een reactie. ;)

DLboy86

Gewaardeerd lid
Niet meer info, maar wel zonde!
Vond het wel een fijne plek daar.

Kom er dan nog wel niet zo lang (ietsje meer dan een jaar geloof ik), maar vond het wel leuk altijd :)

hoop echt dat ze een leuke nieuwe plek gaan vinden

Kruimeltje

Forumleiding
DLboy86 zei:
Niet meer info, maar wel zonde!
Vond het wel een fijne plek daar.

Kom er dan nog wel niet zo lang (ietsje meer dan een jaar geloof ik), maar vond het wel leuk altijd :)

hoop echt dat ze een leuke nieuwe plek gaan vinden
Klopt! Zowel de eerste als tweede locatie waren erg leuk gezellig.
We gaan ervan uit  dat ze een fijn nieuw stekkie kunnen vinden én hopen dat COVID-19 snel onder controle is, zodat het überhaupt weer mogelijk wordt om te gaan. Mijn laatste keer was maart 2019 geloof ik. :eek:

Ares

Forumleiding
Ze hebben in ieder geval wel kenbaar gemaakt dat dit niet het einde is van CBB. ^^

Echter zullen we voorlopig niet al te veel van ze horen, ze gaan pas op zoek naar een nieuwe locatie zodra het corona-technisch gezien überhaupt weer mogelijk gaat zijn om een bijeenkomst te houden.

Wetdiaperguy

Forum gebruiker
Aantal keer naar Amsterdam geweest en wilde steeds naar CBB. Maar iedere keer dat ik wilde gaan, kwam het weer niet uit en net toen dat wel kon, kwam Covid. Hoop dat er snel weer bijeenkomsten zijn. Of met een klein groepje zelf wat gaan opzetten maar dat zal ook vast niet makkelijk zijn, :)

Ares

Forumleiding
wat is er net het oude pand dan gebuert op de Groot Hertoginnelaan?
Verkocht.
wat zou het mooi zijn als de CBB naar Utrecht zou verhuizen. Dit ligt veel centraler gelegen in Nederland.
Zou voor een aantal ABDL's wel beter zijn ja. Ik denk alleen wel dat ze het in eerste instantie weer in en rondom Den Haag zullen zoeken. Volgens mij komen een paar van de drijvende krachten achter CBB daar zelf vandaan

Marcel

Gewaardeerd lid
meende me te herinneren dat er in het verleden een meeting was
in Utrecht, ergens aan de Amsterdamsestraatweg ofzo, naast een meubel/ bedden zaak.
Dat zou een veel mooiere locatie zijn inderdaad. Half uurtje rijden. Beter dan den haag ook al zitten daar de drijvende krachten achter de CBB.

Kruimeltje

Forumleiding
CBB is een 18+ meeting voor ABDLers. Hier kan je lotgenoten ontmoeten in een ontspannen sfeer.
Ik weet niet hoe het na corona zal worden georganiseerd, maar kan wel een beeld schetsen van een avond precorona.

Er zijn mensen die AB, DL of daartussenin zijn.
Hier is de inrichting ook op ingericht. Er is een normale zithoek waar je kan zitten en kletsen en er is een mat om meer kinderlijk te chillen. Er zullen mensen rondlopen in alledaagse kleding of romper / onesie.

Kort gezegd is het een ontmoetingsplek waar lotgenoten in privacy contacten kunnen leggen en chillen zonder veroordeeld te worden hoe je erbij loopt of wat je doet. Dit kan in de vorm van gewoon een biertje of iets anders drinken aan de bar of op 'de mat' knuffelen en kinderlijke dingen doen.

Hierbij nog een link naar mijn ervaring:

baby Robin

Event organisator
Als een van de organisatoren van CBB kan ik vertellen, dat er op dit moment nog geen pand is gevonden.
We zijn druk op zoek, maar voor zo'n bijeenkomst een geschikt en betaalbare locatie vinden, valt niet mee, zeker gezien het feit dat veel mogelijk e locaties door Corona de das om is gedaan

Voor diegenen die hopen dat CBB naar Utrecht gaat verhuizen heb ik een trieste mededeling : Dat zal niet gaan gebeuren.. Alle organisatoren en stuurlid-leden wonen in en om Den Haag en willen niet maandelijks naar Utrecht moeten rijden. Voor ons begint een meeting eerder en houdt later op dan voor de bezoekers vanwege op- en afbouw en dan heb je geen zin meer in nog een autorit van 30-45 minuten

Marcel

Gewaardeerd lid
Als een van de organisatoren van CBB kan ik vertellen, dat er op dit moment nog geen pand is gevonden.
We zijn druk op zoek, maar voor zo'n bijeenkomst een geschikt en betaalbare locatie vinden, valt niet mee, zeker gezien het feit dat veel mogelijk e locaties door Corona de das om is gedaan

Voor diegenen die hopen dat CBB naar Utrecht gaat verhuizen heb ik een trieste mededeling : Dat zal niet gaan gebeuren.. Alle organisatoren en stuurlid-leden wonen in en om Den Haag en willen niet maandelijks naar Utrecht moeten rijden. Voor ons begint een meeting eerder en houdt later op dan voor de bezoekers vanwege op- en afbouw en dan heb je geen zin meer in nog een autorit van 30-45 minuten
Waarom is het oude pand van de NVSH niet meer mogelijk eigenlijk?

Bovenaan Onderaan