Berth
Gewaardeerd lid
Het is weer een tijdje geleden dat ik met een test verslag op het forum ben geweest.
Heb een tijd mijn vertrouwde merken gedragen, maar was toe aan iets nieuws.
Dus bij deze weer een verslag.
Dit maal heb ik de Absorin comfort slip day/ night gedragen.
Het is een cotton-feel luier uit het gamma van Absorin.
Deze luier is niet de meest absorberende ( dikste ). Maar ook
niet de dunste uitvoering ( meest discrete ). Door zijn cotton-feel
is hij ook met warm weer goed te dragen en wordt huidirritatie minder door
de ademende buitenkant.
Het uiterlijk van de luier is wit met licht paarse strepen, tussen deze
strepen staat een letter welke de maat aangeeft ( S voor small - M voor medium enz ).
Verder staat de naam van de fabrikant op de luier. De luier heeft een gele en blauwe vocht
indicator welke vervaagd wanneer het product nat wordt. De luier sluit met 4 klittenband
bevattende plak-strips welke voor op de luier vast gemaakt kunnen worden. Door de klittenband
kunnen ze enkele keren los gemaakt worden en eventueel her geplakt worden. Let wel dat bij
vaak los maken en vast maken kleefkracht verloren kan gaan, maar de luier blijft heel.
De absorptie, de luier is niet de dikste en niet de dunste maar zit er tussen in.
Van binnen beschermen antilekrandjes tegen lekken en de pulp-mat van binnen blijft
mooi heel en gaat niet klonten of verzakken als de luier nat wordt. Hoe wel de luier
omschreven wordt als day/ night of wel dag en nacht zou ik voor de nacht een ander
model kiezen wat meer absorbeert om eventuele nachtelijke lekkages en verschoningen uit te sluiten.
Maar om zo overdag ( wat langer ) te dragen kan wel, doordat hij niet te dik is.
Is dragen in het openbaar echt wel mogelijk, door de cotton-feel is de luier ook stil.
Absorptie: +++00 ( Voor de nacht zijn er betere. )
Uiterlijk: ++++0 ( Vrij neutrale witte cotton-feel luier. )
Discretie: +++++ ( Goed te dragen onder spijkerbroek. )
Heb een tijd mijn vertrouwde merken gedragen, maar was toe aan iets nieuws.
Dus bij deze weer een verslag.
Dit maal heb ik de Absorin comfort slip day/ night gedragen.
Het is een cotton-feel luier uit het gamma van Absorin.
Deze luier is niet de meest absorberende ( dikste ). Maar ook
niet de dunste uitvoering ( meest discrete ). Door zijn cotton-feel
is hij ook met warm weer goed te dragen en wordt huidirritatie minder door
de ademende buitenkant.
Het uiterlijk van de luier is wit met licht paarse strepen, tussen deze
strepen staat een letter welke de maat aangeeft ( S voor small - M voor medium enz ).
Verder staat de naam van de fabrikant op de luier. De luier heeft een gele en blauwe vocht
indicator welke vervaagd wanneer het product nat wordt. De luier sluit met 4 klittenband
bevattende plak-strips welke voor op de luier vast gemaakt kunnen worden. Door de klittenband
kunnen ze enkele keren los gemaakt worden en eventueel her geplakt worden. Let wel dat bij
vaak los maken en vast maken kleefkracht verloren kan gaan, maar de luier blijft heel.
De absorptie, de luier is niet de dikste en niet de dunste maar zit er tussen in.
Van binnen beschermen antilekrandjes tegen lekken en de pulp-mat van binnen blijft
mooi heel en gaat niet klonten of verzakken als de luier nat wordt. Hoe wel de luier
omschreven wordt als day/ night of wel dag en nacht zou ik voor de nacht een ander
model kiezen wat meer absorbeert om eventuele nachtelijke lekkages en verschoningen uit te sluiten.
Maar om zo overdag ( wat langer ) te dragen kan wel, doordat hij niet te dik is.
Is dragen in het openbaar echt wel mogelijk, door de cotton-feel is de luier ook stil.
Absorptie: +++00 ( Voor de nacht zijn er betere. )
Uiterlijk: ++++0 ( Vrij neutrale witte cotton-feel luier. )
Discretie: +++++ ( Goed te dragen onder spijkerbroek. )