Ab dl tb club-shop

Berth

Gewaardeerd lid
Zelf heb ik hier goede ervaringen,
zowel met afhaal als bezorging.
Ben hier ooit via via op de site gekomen.
Destijds nog uit ik geloof oss.
Mooi en uitgebreid assortiment, discreet verzenden,
snelle reacties bij vragen.
 

Marcel

Gewaardeerd lid
Ik ben destijds met de uitverkoop ook in Oss geweest. Helaas ben ik verbannen op het ab-dl-tb forum door ons schattige Friezinnetje Els. Om deze reden zal ik ook niks bestellen bij AB-DL-TB-club omdat dat samen hangt met het forum. Heb laatst de 7 liter luiers van Camelot bij https://cuddleclothes.nl/ besteld. Keurig netjes bezorgd. Heb ook vaker bij NappieRus in Engeland besteld. Was uiteindelijk bij beide goedkoper uit dan bij ab-dl-tb club. Ook bij Saveexpres in Duitsland kun je goed bestellen.
 

Dlrob

Forum gebruiker
Ik heb ook gemengde gevoelens over de service. Zolang er geen issues zijn leveren ze meestal wel het juiste en ook op tijd. Maar op het moment even een andere leverancier gekozen nadat ze weigerden een klacht serieus te nemen. 
 

Kruimeltje

Forumleiding
Dlrob zei:
Ik heb ook gemengde gevoelens over de service. Zolang er geen issues zijn leveren ze meestal wel het juiste en ook op tijd. Maar op het moment even een andere leverancier gekozen nadat ze weigerden een klacht serieus te nemen. 
Herkenbaar. In het geval van een foutje of als je goedbedoelde feedback geeft, laat de klantvriendelijkheid te wensen over.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Gewaardeerd lid
Met deze webshop eigenlijk vrijwel alleen maar positieve ervaring gehad. Al mijn bestellingen goed op kunnen halen vanaf de aangegeven afhaalpunten in mijn buurt, maar toen er in 2019 chaos was in de webshop wat betreft personeel, locatie en dergelijke, hadden ze mijn enige pakket van dat jaar naar een totaal afwijkend afhaalpunt verstuurd (maar gelukkig wel op een redelijk goed bereikbare locatie in de buurt van mijn woonplaats) en bovendien één verkeerd product erin gedaan, namelijk een los NUK4 zuigstuk in plaats van een volledige NUK4 speen die ik 2 bestellingen later wel mooi had, maar op het losse zuigstuk ga ik zeker nog wel een oplossing bedenken die nog subject to change is.
 

Berth

Gewaardeerd lid
Little Endy zei:
Met deze webshop eigenlijk vrijwel alleen maar positieve ervaring gehad. Al mijn bestellingen goed op kunnen halen vanaf de aangegeven afhaalpunten in mijn buurt, maar toen er in 2019 chaos was in de webshop wat betreft personeel, locatie en dergelijke, hadden ze mijn enige pakket van dat jaar naar een totaal afwijkend afhaalpunt verstuurd (maar gelukkig wel op een redelijk goed bereikbare locatie in de buurt van mijn woonplaats) en bovendien één verkeerd product erin gedaan, namelijk een los NUK4 zuigstuk in plaats van een volledige NUK4 speen die ik 2 bestellingen later wel mooi had, maar op het losse zuigstuk ga ik zeker nog wel een oplossing bedenken die nog subject to change is.

Naar een verkeerde afhaalpunt:
Is mij ook keer overkomen, naar weet niet
of dit bij de shop of bij postnl te wijten valt.
Geluk bij ongeluk i sz dat dit afhaalpunt tot
later open is, dan mijn oude.
 

Chrissie

Forum gebruiker
Helaas met mijn laatste bestelling ook iets niet goed gegaan.

Heb wasbare trainingsbroekjes besteld. En netjes de informatie bij artikel opgevolgd voor de grootte. Helaas de eerst gekochte broekjes zakken me van het achterste, dus nog eens twee maten kleiner besteld. En zelfs die zitten losjes.

Klacht ingediend dat maattabel niet klopt, en ik daardoor foutief product geleverd heb gekregen. Doen ze niks mee, geven aan niet te willen ruilen.

En dat vind ik dan toch wel jammer, omdat ik er niks aan kan doen dat de gegevens niet kloppen op de site.
 

Johannesbi55

Forum gebruiker
Helaas met mijn laatste bestelling ook iets niet goed gegaan.

Heb wasbare trainingsbroekjes besteld. En netjes de informatie bij artikel opgevolgd voor de grootte. Helaas de eerst gekochte broekjes zakken me van het achterste, dus nog eens twee maten kleiner besteld. En zelfs die zitten losjes.

Klacht ingediend dat maattabel niet klopt, en ik daardoor foutief product geleverd heb gekregen. Doen ze niks mee, geven aan niet te willen ruilen.

En dat vind ik dan toch wel jammer, omdat ik er niks aan kan doen dat de gegevens niet kloppen op de site.
Hele slechte zaak!!!!
 

Ares

Forumleiding
Mijn allereerste bestelling daar ooit ging niet goed met bezorging (misschien was Kiala ook wel vragen om problemen).

Zo lang ik bij mijn ouders woonde, heb ik altijd daar besteld. De enige reden daarvoor was dat ze bij een afhaalpunt van PostNL bezorgde en dat was voor mij op loopafstand.

Sinds ik echter niet meer bij m'n ouders woon, heb ik er niet meer besteld. Andere webshops zijn gewoonweg goedkoper, en de Club Shop was ook altijd wel redelijk misleidend door de prijzen ex BTW te tonen aan consumenten.
 

Plasbips

Forum gebruiker
Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...
 

Berth

Gewaardeerd lid
Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...


Misschien al aan gedacht naar de fabrikant te mailen, als je er met de verkoper
op wat voor manier/ met wat voor reden dan ook niet uit komt.

Heb ik ooit ook eens gedaan ( was niet luier gerelateerd ), maar de verkoper kon ook niet helpen.
Dus de bal richting de fabrikant gespeeld, na een week reactie en moest het product retour naar
hun sturen en ze hadden me 100% vergoed ( nou ja 99% ) was de verzend kosten wel kwijt.
 

Marcel

Gewaardeerd lid
Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...
Het woord garantie past net niet in Michel zijn woordenboek:mad:
 

Berth

Gewaardeerd lid
Heb ooit een keer gehad dat er een fout was gemaakt.
Had een aantal losse luiers besteld en pak Tena maxi.
Ga ik mijn pakje ophalen bij postNL punt, komen ze aan
met pakje ter grote van een schoenendoos. Kan niet kloppen.

Open gemaakt bleek er ipv pak Tena een losse in te zitten.
Mail gestuurd en verteld wat er niet klopt, de volgende dag
was alles geregeld en recht gezet.

Dat ze niet reageren op klachten.
Kan ik alleen ontkrachten dat ze er wel wat mee doen.
 

Dlrob

Forum gebruiker
Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...
Mijn klacht was soortgelijk. Ronduit belachelijk dat ze het ontkennen, afschuiven en niets mee doen. Met nog een beschuldigende vinger als toegift.

Ik heb me er verder niet zo druk om gemaakt, en gewoon een andere leverancier gekozen.

En dat is dus juist het domme kortzichtige bij deze ondernemer, ik heb sindsdien alweer zoveel bij de andere leverancier besteld, dat hij met die (niet) verdiende marge mij makkelijk volgens de (nota bene wettelijk verplichte) garantie een nieuw broekje had kunnen sturen.

Ach zo maakt ieder zijn keuzes in het leven.
 

Plasbips

Forum gebruiker
Mijn klacht was soortgelijk. Ronduit belachelijk dat ze het ontkennen, afschuiven en niets mee doen. Met nog een beschuldigende vinger als toegift.

Ik heb me er verder niet zo druk om gemaakt, en gewoon een andere leverancier gekozen.

En dat is dus juist het domme kortzichtige bij deze ondernemer, ik heb sindsdien alweer zoveel bij de andere leverancier besteld, dat hij met die (niet) verdiende marge mij makkelijk volgens de (nota bene wettelijk verplichte) garantie een nieuw broekje had kunnen sturen.

Ach zo maakt ieder zijn keuzes in het leven.

Dat bedoel ik dus...kortzichtig...ik gaf ook al aan dat het om bijna €60 gaat (die ik betaal, ik denk dat hij €20-25 overhoud) dus het zijn géén megabedragen, maar ik bestel er niet meer. En natuurlijk deel ik mijn ervaring zo veel mogelijk.
 

Chrissie

Forum gebruiker
Heb ooit een keer gehad dat er een fout was gemaakt.
Had een aantal losse luiers besteld en pak Tena maxi.
Ga ik mijn pakje ophalen bij postNL punt, komen ze aan
met pakje ter grote van een schoenendoos. Kan niet kloppen.

Open gemaakt bleek er ipv pak Tena een losse in te zitten.
Mail gestuurd en verteld wat er niet klopt, de volgende dag
was alles geregeld en recht gezet.

Dat ze niet reageren op klachten.
Kan ik alleen ontkrachten dat ze er wel wat mee doen.

vind fijn dat ze u wel adequaat geholpen hebben.

In mijn situatie was ook fout vanuit hun, door verkeerde informatie op de website te zetten. Maar komen dan moet smoesjes dat ze kleding niet terug nemen volgens de algemene voorwaarde. Ondanks dat ze misleidende informatie over product geven.

En daar lullen ze zich dan onderout
 
Bovenaan Onderaan