• Ls.
    Heb je al een account bij ons? Sinds de migratie is het vereist een nieuw wachtwoord aan te maken.
    Dit kan met de wachtwoord vergeten link
    Excuses voor het ongemak!

Nog geen account? Registreer jezelf om kennis te maken met andere ABDLers en toegang tot het gehele forum.

Ab dl tb club-shop

Berth

Gewaardeerd lid
Zelf heb ik hier goede ervaringen,
zowel met afhaal als bezorging.
Ben hier ooit via via op de site gekomen.
Destijds nog uit ik geloof oss.
Mooi en uitgebreid assortiment, discreet verzenden,
snelle reacties bij vragen.

Marcel

Gewaardeerd lid
Ik ben destijds met de uitverkoop ook in Oss geweest. Helaas ben ik verbannen op het ab-dl-tb forum door ons schattige Friezinnetje Els. Om deze reden zal ik ook niks bestellen bij AB-DL-TB-club omdat dat samen hangt met het forum. Heb laatst de 7 liter luiers van Camelot bij https://cuddleclothes.nl/ besteld. Keurig netjes bezorgd. Heb ook vaker bij NappieRus in Engeland besteld. Was uiteindelijk bij beide goedkoper uit dan bij ab-dl-tb club. Ook bij Saveexpres in Duitsland kun je goed bestellen.

Dlrob

Forum gebruiker
Ik heb ook gemengde gevoelens over de service. Zolang er geen issues zijn leveren ze meestal wel het juiste en ook op tijd. Maar op het moment even een andere leverancier gekozen nadat ze weigerden een klacht serieus te nemen. 

Kruimeltje

Forumleiding
Dlrob zei:
Ik heb ook gemengde gevoelens over de service. Zolang er geen issues zijn leveren ze meestal wel het juiste en ook op tijd. Maar op het moment even een andere leverancier gekozen nadat ze weigerden een klacht serieus te nemen. 
Herkenbaar. In het geval van een foutje of als je goedbedoelde feedback geeft, laat de klantvriendelijkheid te wensen over.

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3
Gewaardeerd lid
Met deze webshop eigenlijk vrijwel alleen maar positieve ervaring gehad. Al mijn bestellingen goed op kunnen halen vanaf de aangegeven afhaalpunten in mijn buurt, maar toen er in 2019 chaos was in de webshop wat betreft personeel, locatie en dergelijke, hadden ze mijn enige pakket van dat jaar naar een totaal afwijkend afhaalpunt verstuurd (maar gelukkig wel op een redelijk goed bereikbare locatie in de buurt van mijn woonplaats) en bovendien één verkeerd product erin gedaan, namelijk een los NUK4 zuigstuk in plaats van een volledige NUK4 speen die ik 2 bestellingen later wel mooi had, maar op het losse zuigstuk ga ik zeker nog wel een oplossing bedenken die nog subject to change is.

Berth

Gewaardeerd lid
Little Endy zei:
Met deze webshop eigenlijk vrijwel alleen maar positieve ervaring gehad. Al mijn bestellingen goed op kunnen halen vanaf de aangegeven afhaalpunten in mijn buurt, maar toen er in 2019 chaos was in de webshop wat betreft personeel, locatie en dergelijke, hadden ze mijn enige pakket van dat jaar naar een totaal afwijkend afhaalpunt verstuurd (maar gelukkig wel op een redelijk goed bereikbare locatie in de buurt van mijn woonplaats) en bovendien één verkeerd product erin gedaan, namelijk een los NUK4 zuigstuk in plaats van een volledige NUK4 speen die ik 2 bestellingen later wel mooi had, maar op het losse zuigstuk ga ik zeker nog wel een oplossing bedenken die nog subject to change is.

Naar een verkeerde afhaalpunt:
Is mij ook keer overkomen, naar weet niet
of dit bij de shop of bij postnl te wijten valt.
Geluk bij ongeluk i sz dat dit afhaalpunt tot
later open is, dan mijn oude.

Chrissie

Forum gebruiker
Helaas met mijn laatste bestelling ook iets niet goed gegaan.

Heb wasbare trainingsbroekjes besteld. En netjes de informatie bij artikel opgevolgd voor de grootte. Helaas de eerst gekochte broekjes zakken me van het achterste, dus nog eens twee maten kleiner besteld. En zelfs die zitten losjes.

Klacht ingediend dat maattabel niet klopt, en ik daardoor foutief product geleverd heb gekregen. Doen ze niks mee, geven aan niet te willen ruilen.

En dat vind ik dan toch wel jammer, omdat ik er niks aan kan doen dat de gegevens niet kloppen op de site.

Johannesbi55

Forum gebruiker
Helaas met mijn laatste bestelling ook iets niet goed gegaan.

Heb wasbare trainingsbroekjes besteld. En netjes de informatie bij artikel opgevolgd voor de grootte. Helaas de eerst gekochte broekjes zakken me van het achterste, dus nog eens twee maten kleiner besteld. En zelfs die zitten losjes.

Klacht ingediend dat maattabel niet klopt, en ik daardoor foutief product geleverd heb gekregen. Doen ze niks mee, geven aan niet te willen ruilen.

En dat vind ik dan toch wel jammer, omdat ik er niks aan kan doen dat de gegevens niet kloppen op de site.
Hele slechte zaak!!!!

Ares

Forumleiding
Mijn allereerste bestelling daar ooit ging niet goed met bezorging (misschien was Kiala ook wel vragen om problemen).

Zo lang ik bij mijn ouders woonde, heb ik altijd daar besteld. De enige reden daarvoor was dat ze bij een afhaalpunt van PostNL bezorgde en dat was voor mij op loopafstand.

Sinds ik echter niet meer bij m'n ouders woon, heb ik er niet meer besteld. Andere webshops zijn gewoonweg goedkoper, en de Club Shop was ook altijd wel redelijk misleidend door de prijzen ex BTW te tonen aan consumenten.

Bovenaan Onderaan