Herkenbaar. In het geval van een foutje of als je goedbedoelde feedback geeft, laat de klantvriendelijkheid te wensen over.Dlrob zei:Ik heb ook gemengde gevoelens over de service. Zolang er geen issues zijn leveren ze meestal wel het juiste en ook op tijd. Maar op het moment even een andere leverancier gekozen nadat ze weigerden een klacht serieus te nemen.
Little Endy zei:Met deze webshop eigenlijk vrijwel alleen maar positieve ervaring gehad. Al mijn bestellingen goed op kunnen halen vanaf de aangegeven afhaalpunten in mijn buurt, maar toen er in 2019 chaos was in de webshop wat betreft personeel, locatie en dergelijke, hadden ze mijn enige pakket van dat jaar naar een totaal afwijkend afhaalpunt verstuurd (maar gelukkig wel op een redelijk goed bereikbare locatie in de buurt van mijn woonplaats) en bovendien één verkeerd product erin gedaan, namelijk een los NUK4 zuigstuk in plaats van een volledige NUK4 speen die ik 2 bestellingen later wel mooi had, maar op het losse zuigstuk ga ik zeker nog wel een oplossing bedenken die nog subject to change is.
Hele slechte zaak!!!!Helaas met mijn laatste bestelling ook iets niet goed gegaan.
Heb wasbare trainingsbroekjes besteld. En netjes de informatie bij artikel opgevolgd voor de grootte. Helaas de eerst gekochte broekjes zakken me van het achterste, dus nog eens twee maten kleiner besteld. En zelfs die zitten losjes.
Klacht ingediend dat maattabel niet klopt, en ik daardoor foutief product geleverd heb gekregen. Doen ze niks mee, geven aan niet te willen ruilen.
En dat vind ik dan toch wel jammer, omdat ik er niks aan kan doen dat de gegevens niet kloppen op de site.
Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...
Het woord garantie past net niet in Michel zijn woordenboekOok een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Ik heb zelf recent 2 All in One luiers besteld en beide beginnen na een paar keer dragen te scheuren bij het naaigedeelte van het klitteband op het plastic. Ik heb dit aangegeven bij Michel, maar hij geeft aan daar géén garantie op zit omdat de combi van plastic en naaiwerk niet bepaald de beste is. Heb m gewezen op garantie hebben ipv krijgen en dat dit wettelijk geregeld is. Moet nog ff kijken/nadenken hoe ik dit verder ga afhandelen, want dit is wel erg kort door de bocht. Dan toch maar weer Save-Express...
Mijn klacht was soortgelijk. Ronduit belachelijk dat ze het ontkennen, afschuiven en niets mee doen. Met nog een beschuldigende vinger als toegift.Ook een recente slechte ervaring, na alle eerdere goede ervaringen. Inderdaad lijkt het erop dat zolang alles goed gaat er niets aan de hand is, maar klachten...
Mijn klacht was soortgelijk. Ronduit belachelijk dat ze het ontkennen, afschuiven en niets mee doen. Met nog een beschuldigende vinger als toegift.
Ik heb me er verder niet zo druk om gemaakt, en gewoon een andere leverancier gekozen.
En dat is dus juist het domme kortzichtige bij deze ondernemer, ik heb sindsdien alweer zoveel bij de andere leverancier besteld, dat hij met die (niet) verdiende marge mij makkelijk volgens de (nota bene wettelijk verplichte) garantie een nieuw broekje had kunnen sturen.
Ach zo maakt ieder zijn keuzes in het leven.
Heb ooit een keer gehad dat er een fout was gemaakt.
Had een aantal losse luiers besteld en pak Tena maxi.
Ga ik mijn pakje ophalen bij postNL punt, komen ze aan
met pakje ter grote van een schoenendoos. Kan niet kloppen.
Open gemaakt bleek er ipv pak Tena een losse in te zitten.
Mail gestuurd en verteld wat er niet klopt, de volgende dag
was alles geregeld en recht gezet.
Dat ze niet reageren op klachten.
Kan ik alleen ontkrachten dat ze er wel wat mee doen.
Kan de deze hier delen? Het is altijd interessant. Wij bestellen nu ook bij ab-dl-tl shop, maar staan zeker open voor (goedkopere) alternatieven.Er zijn zoveel betere en goedkopere luier webshops dan die ab-dl-tb-shop