Crèche Bébé (CBB)

Gestart door Kruimeltje, 13 nov, 2020, 22:11

Vorige topic - Volgende topic

Kruimeltje

13 nov, 2020, 22:11 Laatste wijziging: 13 nov, 2020, 22:17 door Kruimeltje
Helaas is Club Ron, waar Crèche Bébé (CBB) werd gehouden, gestopt.

Voor CBB betekent dit dat er een nieuwe locatie gezocht zal moeten worden. Nu met de perikelen rondom het coronavirus heeft dit geen haast, maar zal dit wellicht ook extra uitdaging teweegbrengen voor het vinden van een nieuwe plek.

Heb je meer informatie over de huidige stand van CBB, laat het weten in een reactie. ;)

DLboy86

Niet meer info, maar wel zonde!
Vond het wel een fijne plek daar.

Kom er dan nog wel niet zo lang (ietsje meer dan een jaar geloof ik), maar vond het wel leuk altijd :)

hoop echt dat ze een leuke nieuwe plek gaan vinden

Kruimeltje

Citaat van: DLboy86 op 14 nov, 2020, 00:09Niet meer info, maar wel zonde!
Vond het wel een fijne plek daar.

Kom er dan nog wel niet zo lang (ietsje meer dan een jaar geloof ik), maar vond het wel leuk altijd :)

hoop echt dat ze een leuke nieuwe plek gaan vinden
Klopt! Zowel de eerste als tweede locatie waren erg leuk gezellig.
We gaan ervan uit  dat ze een fijn nieuw stekkie kunnen vinden én hopen dat COVID-19 snel onder controle is, zodat het überhaupt weer mogelijk wordt om te gaan. Mijn laatste keer was maart 2019 geloof ik. :o

Ares

Ze hebben in ieder geval wel kenbaar gemaakt dat dit niet het einde is van CBB. ^^

Echter zullen we voorlopig niet al te veel van ze horen, ze gaan pas op zoek naar een nieuwe locatie zodra het corona-technisch gezien überhaupt weer mogelijk gaat zijn om een bijeenkomst te houden.

basabdl

Wat jammer! Zelf niet vaak feest maar was wel een mooie locatie.