24 nov, 2020, 21:02

Nieuws:

Online sinds 13 januari 2019!

Indeling ABDLforum

Gestart door Kruimeltje, 10 nov, 2020, 22:18

Vorige topic - Volgende topic

Kruimeltje

10 nov, 2020, 22:18 Laatste wijziging: 11 nov, 2020, 22:43 door Kruimeltje
Vanavond is de indeling van het forum aangepast.
Er zijn boards samengevoegd en weggehaald.
Onderstaand de wijzigingen:

• Voorstellen is bovenin onder algemeen geplaatst;
  • Vragen/Polls is samengevoegd met AB/DL algemeen;
  • 18+ topics is gewijzigd naar volwassen onderwerpen, met als doel om ook meer alledaagse dingen te bespreken;
  • Contactadvertenties zijn verwijderd;
  • Doorverwijs link naar de chat toegevoegd.

Aanpassingen 11-11:
  • AB/DL algemeen is alleen zichtbaar voor leden.

Ter waarborging van de privacy van de leden van ABDLforum geven we aan wat te zien is voor gasten (niet leden). Bij de relevante forums of categorie├źn is dit aangeduid met "(open)". De volgende forums zijn openbaar:
  • Forum info en regels;
  • Verhalen;
  • Alle forums onder de categorie Artikelen en info.

Als je opmerkingen of feedback hebt, horen we het graag!

DLuuk

Citaat van: Kruimeltje op 10 nov, 2020, 22:18AB/DL algemeen is nu openbaar.
In verband met privacy en de eeuwige honger van zoekmachines en andere web scrapers om nog meer data te verzamelen ben ik geen voorstander van openbaar toegankelijke (sub)forums waarin persoonlijke zaken aan de orde komen. Vroeger was dat allemaal niet zo'n probleem, maar in de huidige tijd waarin online privacy steeds verder onder druk komt te staan kan je dat eigenlijk niet meer doen. Vanuit dat oogpunt ben ik van mening dat het beter is om AB/DL algemeen weer reg-only te maken.
Grow up, stay young!

Kruimeltje

Citaat van: DLuuk op 11 nov, 2020, 14:59In verband met privacy en de eeuwige honger van zoekmachines en andere web scrapers om nog meer data te verzamelen ben ik geen voorstander van openbaar toegankelijke (sub)forums waarin persoonlijke zaken aan de orde komen. Vroeger was dat allemaal niet zo'n probleem, maar in de huidige tijd waarin online privacy steeds verder onder druk komt te staan kan je dat eigenlijk niet meer doen. Vanuit dat oogpunt ben ik van mening dat het beter is om AB/DL algemeen weer reg-only te maken.
Allereerst bedankt voor je open feedback, dat waardeer ik.
Je punt snap ik en ben ik het mee eens. Daarom is het forum AB/DL algemeen teruggezet naar reg-only.

Om meer duidelijkheid te scheppen over wat wel en niet openbaar is heb ik bij de categorie of het forum (open) gezet.
De eerste post heb ik ook aangepast.

max

Is met de nieuwe indeling ook de 'Like'-knop onder berichten verdwenen, of ligt dat aan mijn browser?

Nelis_DL

Citaat van: max op 20 nov, 2020, 18:38of ligt dat aan mijn browser?

Ja zeker. Ik heb nog steeds onder elke bericht staan.

Kruimeltje

Citaat van: max op 20 nov, 2020, 18:38Is met de nieuwe indeling ook de 'Like'-knop onder berichten verdwenen, of ligt dat aan mijn browser?
Dat ligt aan je browser. Bij zowel Chrome als Opera is de like-knop voor mij zichtbaar.

max

Nou, mooi is dat... kan ik niemand meer leuk vinden hier. :X

Kruimeltje

Citaat van: max op 21 nov, 2020, 00:13Nou, mooi is dat... kan ik niemand meer leuk vinden hier. :X
Is het sinds de aanpassingen die ik heb gemaakt of heb je een andere browser dan voorheen? Zo ja, welke browser heb je nu?

max

Ik zie het al, het zat hem in de adblocker. Wel gek dat die knop nooit geblockt werd en nu ineens wel.

Kruimeltje

Citaat van: max op 21 nov, 2020, 10:13Ik zie het al, het zat hem in de adblocker. Wel gek dat die knop nooit geblockt werd en nu ineens wel.
Gelukkig, kan je weer leuk vinden.  ^^
Hmm dat ga ik navragen bij SMF, want dit hoort inderdaad niet.