28 feb, 2020, 18:28

Nieuws:

Er wordt een session cookie geplaatst om je in- of uitgelogd te houden.

Save Express

Gestart door Marcel, 18 jan, 2020, 10:14

Vorige topic - Volgende topic

Marcel

Als ik mijn luier koop bestel ik ze meestal bij Save. Ze zijn daar toch vaak nog een stuk goedkoper met verzending dan bij de ab-dl-tb shop en ik vind dat de laatst genoemde eens hard aangepakt moet worden. Ze vermelden de prijzen exclusief btw en dat is in Nederland verboden als je aan particulieren verkoopt. In Nederland ben je verplicht de prijs inclusief btw te vermelden en dan zo'n lul verhaal dat ze aan alle landen leveren. Dan moeten ze dat maar in de software aanpassen.
Wat is het toch fijn om dik geluierd te zijn.

Kruimeltje

Heb zelf geen ervaring met Save, maar weet wel dat Save Express over het algemeen goedkoper is dan de webshops puur gericht op de ABDL-markt.
Verzend Save eigenlijk ook naar PostNL of andere afhaalpunten?

De AB-DL shop heeft het voordeel dat deze webshop ook vrolijke luiers en andere zaken als rompertjes en spenen aanbieden.
Wat betreft je punt over prijzen exclusief BTW heb je gelijk. Dit mag alleen als een webshop exclusief aan bedrijven verkoopt (B2B). Wanneer ook particuliere comsumenten de mogelijkheid hebben om te bestellen, dient er (ook) een inclusief BTW prijs getoond te worden.
Een voordeel van webshops met als doelgroep ABDL is wel dat deze een optie hebben om het pakket naar een afhaalpunt te versturen.

Marcel

Ja save heeft juist ook allerlei andere dingen zoals speentjes en rompertjes en printluiers. Ik weet niet of ze naar een parcelshop versturen maar ga daar wel vanuit. Ik kan het gelukkig gewoon thuis laten bezorgen.

Ares

Is inderdaad véél goedkoper, vooral als je wat meer kunt bestellen. Zelf heb ik het probleem dat ik niet zoveel in 1x kan bestellen (niet genoeg opbergruimte). En daarnaast is het voor mij verreweg het meest handig als ik mijn bestelling naar een PostNL afhaalpunt kan laten bezorgen.

Marcel

Maar vandaag ben ik gezellig naar Schaik geweest en heb 5 grote dozen vol met alleen maar luiers in open verpakkingen gekocht maat M en alleen de mooiste en de dikste voor een heel mooi prijsje :-)
Daarnaast ook nog 2 kleine doosjes gevuld met losse luiers die gratis weg mochten en strikslips en plasticbroekjes. Morgen van 12 tot 15 uur is er ook nog mogelijkheid om luiers goedkoop te kopen.