20 nov, 2019, 05:43

Nieuws:

Kom ook gezellig kletsen in de chat! :)

Mijn eerste luier ervaring.

Gestart door Renluier, 15 okt, 2019, 21:21

Vorige topic - Volgende topic

Renluier

based on a true story. made by renluier&co Toen ik 9 was:
Ik weet niet wat het is als ik iemand in een luier zie of gewoon een luier dan krijg ik een heel raag gevoel.
Ik heb het al langer ik weet niet wat het is maar wil wel graag een luier proberen. Op een dag ging ik naar mijn tante en heb daar 2 luiers meegenomen (pampers broekjes maat 6). toen ik thuis was trok ik ze aan en dat gevoel was heerlijk. Ik pakte mijn fiets en ging weg zodat niemand iets merkte en nam een extra luier mee naar de winkelcentrum. Ik had daar wat lekkers gehaald en opgegeten en had ook wat drinken gehaald.
Toen voelde ik dat ik moest plassen en liet het met niet al te veel moeite in de luier lopen en dat was heerlijk.
Ik was nog effe gaan kijken in andere winkels en voelde dat ik moest poepen, toen ging ik weg naar buiten en liet het er in komen. Ook dat voelde heerlijk en pakte mij fiets en fietste toen naar een café daar ging ik naar de wc en verschoonde de luier. Ik was nog effe naar de speeltuin gegaan en na een paar plasjes deed ik de luier bij een openbare wc uit en ging naar huis. Ik heb het gevoel van luiers toen een paar jaar onderdrukt maar toen ik 12 was........:
Ik was een beetje op het internet aan het kijken en zag daar een pamper reclame en kreeg er gelijk een raar gevoel bij. Ik ging ging naar google en zocht graag luier om willen en toen kwam ik op een andere website terecht en daar kwam ik er achter dat ik dl ben. De volgende dag ging ik op zoek naar luiers en kwam ij de site van kruidvat en zag daar https://www.kruidvat.nl/kruidvat-6-extra-large-luierbroekjes-midpack/p/3099713 . Ik besloot die de volgende dag te gaan kopen. one day later.... Ik was zenuwachtig maar dacht 'ik heb schijt' en ik ging de kruidvat in pakte de luiers en ging naar de kassa en betaalde. dat ging best soepel. Toen ik thuis was verstopte ik de luiers en deed er een aan en dat gevoel was heerlijk en plaste er ook een paar keer in.
THE END

Dat was mijn eerste luier ervaring ik ben nu 13 en draag vooral deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-unisex-extra-large-pyjamabroekjes/p/2911315 .

Renluier

dat was mijn eerste verhaal laat weten wat je er van vind