22 aug, 2019, 07:25

Nieuws:

Er wordt een session cookie geplaatst om je in- of uitgelogd te houden.

Uitgelichte luier: BetterDry

Gestart door Ares, 30 apr, 2019, 16:19

Vorige topic - Volgende topic

Ares

Tijd voor een nieuwe uitgelichte luier! BetterDry

Opnamecapaciteit:
4394ml

Buitenkant:
Plastic

Vochtindicatie:
Ja, bestaat uit een kleine op de luier geprinte blauwe tekst 'BetterDry'

Aantal plakstrips:
4

Tape landing zone:
Nee.

Herplakbare plakkers:
Ja, plakker bestaat uit twee delen. Herplakbaar op blauwe deel van plakker dat blijft zitten als plakker losgemaakt wordt.

Omschrijving print:
Geheel wit.

Maatsoorten:
M, L

Op 30 april 2019:

Prijs shops: 1 Pak (15 luiers) Prijs per luier
Diaper-Heroes €16,90 €1,13
Save-Express €15,99 €1,07
EuroDL €16,40 €1,09

Goed om te weten: 

De BetterDry is eigenlijk dezelfde luier als de Crinklz. Het enige verschil is de print!

De voorloper van de BetterDry was de Comficare. Echter zijn dit twee zeer verschillende luiers. De 'Forsite' (een luier van een andere producent) is nagenoeg identiek aan de oude Comficare.

Silver

De oude comficare was wel echt een favoriet, vond het heel jammer dat hij weg was :'( Betterdry heb Ik wel eens geprobeerd maar de pasvorm van andere merken is bij mij beter. Moet ik toch eens Foresite gaan bestellen :thinking:

basabdl

Citaat van: Silver op 13 mei, 2019, 22:36De oude comficare was wel echt een favoriet, vond het heel jammer dat hij weg was :'( Betterdry heb Ik wel eens geprobeerd maar de pasvorm van andere merken is bij mij beter. Moet ik toch eens Foresite gaan bestellen :thinking:

Dan zou ik dat zeker doen, die is precies hetzelfde.

Ares

Citaat van: Silver op 13 mei, 2019, 22:36De oude comficare was wel echt een favoriet, vond het heel jammer dat hij weg was :'( Betterdry heb Ik wel eens geprobeerd maar de pasvorm van andere merken is bij mij beter. Moet ik toch eens Foresite gaan bestellen :thinking:

Ik heb hetzelfde met de pasvorm van de BetterDry (en dus ook de Crinklz). Heb altijd ruzie met de onderste plakstrips. Ongeacht hoe hoog of laag ik ze plak, ze gaan gewoon altijd los bij mij. :(

De Comficare/Forsite lijkt daarentegen dan wel zo'n beetje precies voor mijn lichaam gemaakt te zijn. :D

max

Bij mij was het juist andersom: de oude Comficare paste mij echt onmogelijk, wat ik ook probeerde. De Crinklz passen dan wel weer prima, dus ik denk de Betterdry ook.

En de plakkers zijn inderdaad matig, dat erkent de fabrikant zelf ook. Wat helpt is om er met je nagels overheen te krassen en er overheen te wrijven tot ze warm worden.