20 nov, 2019, 06:09

Nieuws:

Er wordt een session cookie geplaatst om je in- of uitgelogd te houden.

Diaper-Heroes

Gestart door basabdl, 12 apr, 2019, 16:07

Vorige topic - Volgende topic

basabdl

12 apr, 2019, 16:07 Laatste wijziging: 12 apr, 2019, 16:10 door basabdl
Laatst een bestelling gedaan bij Diaper-Heroes, en vandaar een review voor de mensen die de shop nog niet kennen.

Website
Ziet er op het eerste gezicht mooi uit! Bij alle producten een goede omschrijving inclusief foto's zodat je weet wat je kan verwachten. Het is allemaal ook logisch en overzichtelijk ingedeeld waardoor de site makkelijk navigeerbaar is.   

Enige punt van kritiek wat ik op dit vlak zou kunnen bedenken is de filter functie bij de luiers. Als ik hier op de maat medium filter krijg je maar 8 soorten te zien, terwijl er een stuk meer beschikbaar zijn.

Assortiment
Hoe goed een assortiment bij een webshop is kan natuurlijk per persoon verschillen, ze kunnen net wel of niet jou favoriete producten leveren. Maar vooral op het gebied van AB luiers hebben ze bij Diaper-Heroes een meer dan prima assortiment. Ook veel (alle?) producten van ABU welke bij andere webshops niet of zeer beperkt verkrijgbaar zijn.

Wel is het aanbod van niet bedrukte luiers naar mijn idee lager als andere webshops, en zit mijn favoriet er net niet tussen, waardoor ik zelf ook nog bij de andere shop(s) blijf bestellen.

Daarnaast hebben ze ook verschillende dingen zoals plastic broekjes, rompers, spenen en petten e.d. met diverse keuzemogelijkheden. Maar net zoals bij de luiers is het natuurlijk persoonlijk of ze nou net hetgeen hebben waar jij naar opzoek bent. 

Prijzen
Ik heb hiervoor even de Crinklz genomen omdat deze bij alle drie de shops op het moment verkrijgbaar is, en het denk ik ook een redelijk populaire luier is.

• Diaper-Heroes €19.90
  • ABDLTB-Club €19.57
  • EuroDL €19.49

Zoals te zien is Diaper-Heroes het duurste, maar liggen de prijzen dicht bij elkaar in de buurt. Het zijn in ieder geval geen verschillen waarop ik persoonlijk een shop boven de andere zou verkiezen. Ik heb overigens deze drie winkels gekozen omdat dit naar mijn idee de grootste ABDL webwinkels zijn in Nederland en België.

Let wel op, mogelijk dat bij een ander product de verhoudingen anders liggen.

Betalingsmogelijkheden
Zoals ik zie zijn in ieder geval alle gebruikelijke mogelijkheden die we in Nederland kennen beschikbaar, zoals Ideal, creditcard, PayPal en via bankoverschrijving. Daarnaast zijn er ook andere opties zoals HiPay die ik persoonlijk niet ken, maar ze hebben denk ik alle gewenste mogelijkheden beschikbaar.   

Op mijn bankafschrift staat iets van ''Drybox'', dus mocht er iemand op je rekening meekijken staat er in ieder geval niet Diaper-Heroes of iets dergelijks.

Verzending
De verzending naar Nederland kan hier alleen met DPD aan huis of naar een afhaalpunt. Zelf in het verleden prima ervaringen gehad met DPD en er zijn bij mij in de buurt ook genoeg afhaalpunten. Dus wat dat betreft weinig keuze, maar het is een Belgische shop dus het zal mogelijk lastiger zijn om verschillende opties aan te bieden voor internationale verzending.

Toevallig net wel bij deze bestelling wat gedoe gehad met de verzending, maar dat lag buiten de macht van Diaper-Heroes, dus dat leek mij niet helemaal fair om erin mee te nemen. De grote van de doos paste (volgens de winkelmedewerker, leek mij sterk) niet in het magazijn en daarom had ze hem niet aangenomen. Waardoor hij weer retour naar België ging.

Klantenservice
Maar daardoor kan ik dan wel weer de klantenservice beoordelen  ::) (ieder nadeel heeft zijn voordeel zou Cruijff zeggen). En die was zeker goed, in de ochtend een berichtje gestuurd om de situatie uit te leggen, en dezelfde ochtend nog bericht terug met direct een oplossing. Dus wat dat betreft prima geregeld.

Overall
Al met al ben ik zeker te spreken over deze webshop! Mede omdat zij zo'n groot aanbod hebben aan ABU producten zal ik er vaker een bestelling plaatsen. Ook in de levertijd niet gemerkt dat het uit het buitenland moest komen, wat mij zeker meeviel. Daarnaast is het een webshop gericht op ABDL publiek, dus je hoeft niet bang te zijn dat je bestelling aankomt in een grote doos met ''Tena Slip Maxi'' op de zijkant, wat ook wel fijn is.

Omdat er tocht een paar verbeterpunten zijn zeg ik nu 4.3/5, maar ik kan de website zeker aanraden!

Mocht jij nou andere/betere/slechtere ervaringen hebben met deze shop of iets dergelijks, deel het vooral!