24 nov, 2020, 21:49

Nieuws:

Er wordt een session cookie geplaatst om je in- of uitgelogd te houden.

e-mailadres wel of niet in profiel weergeven?

Gestart door Little Endy, 26 mrt, 2019, 21:55

Vorige topic - Volgende topic

Little Endy

Hey, ik weet niet of dit het goede board is om dit topic op te plaatsen, maar zonet zag ik in mijn eigen profiel mijn e-mailadres zichtbaar staan toen ik 'm bekeek, en in andere profielen niet. Hebben jullie hetzelfde, of ben ik gewoon zo'n digibeet dat ik niet weet hoe ik het e-mailadres kan verbergen? Ik heb al goed in de instellingen gekeken maar helaas niets gevonden over het niet weergeven ervan.

Alvast bedankt,
Little Endy
Think you're tough? Try going on adventures in a diaper! ;)

IG: little.endermanstagram

site: sites.google.com/site/littleendyslittlerealm

littlespace playlist: https://open.spotify.com/playlist/5eY7653LlvtgAIjdIRxVzt?si=5LqznqN9RZSCLzWO-qwT5w

basabdl

Zie die van jou in ieder geval niet staan! Dus ik denk dat, net zoals je ip, je alleen je eigen e-mail ziet staan.

max

Klopt, ik zie ook allen mijn emailadres en niet die van anderen. Je bent dus veilig!

Kruimeltje

Goede vraag.

Je ziet alleen je eigen e-mailadres en IP, die van anderen zijn afgeschermd. Daarnaast is het ook niet mogelijk dat leden een e-mail via je profiel kunnen versturen (vandaar dat je de optie om e-mail te verbergen niet kan vinden, want e-mail adressen zijn ingesteld op "altijd verbergen" ;) ). Bekijk ook het privacybeleid, hier staat onder publicatie beschreven wat wel en niet zichtbaar is voor anderen.

Verplaatst naar foruminfo.